Chat

Go To Top
Search
  1. Home
  2. Boku no Hero Academia 4th Season
  3. Boku no Hero Academia 4th Season Episode 7 English Subbed

Boku no Hero Academia 4th Season Episode 7

See All Episodes
Follow
1830
Add to Watchlist
Prev Next
Download
Boku no Hero Academia 4th Season

Boku no Hero Academia 4th Season

See All Episodes
Type : TV Series
Genre: School Comedy Action Shounen Super Power
Date aired : Nov 26, 2019
Status : Ongoing
Prequel: Boku no Hero Academia 3rd Season
Fourth season of Boku no Hero Academia.
Latest Episode Comments
Aliceplayzz
Aliceplayzz i really want to see those ppls face in the comments below hating, after seeing how powerful eri is
2 months ago
Divya26
Divya26 Jettai ni taskere
3 months ago
Wolfy___02
Wolfy___02 Kacchan & deku sitting in a tree k I s s i n g
3 months ago
JoloIsSmol
JoloIsSmol I'm gonna read the manga when I'm done with season 4
4 months ago
Ru_zume
Ru_zume bloody war i guest
5 months ago
ChristyLOL
ChristyLOL IF YALL HATE THIS ANIME THEN gtfo nobody cares :) and i dont support bakuhoe with uraraka ship like-
5 months ago
Ashandeiji
Ashandeiji can yall stfu its still a good plot also eri is too kawaii the outro expecially omggg
6 months ago
AnimeBnhaLover
AnimeBnhaLover Deku x Uraraka
8 months ago
AnimeBnhaLover
AnimeBnhaLover I DO NOT SHIP URARAKA WITH BAKUGOU i ship
8 months ago
bellstacks
bellstacks Wonderful episode I'm loving it. Can't wait to see the next one and everybody in action
8 months ago
SuGoi
SuGoi I DONT ship kachaan with OCHAKO like wtf??
9 months ago
Deku_izuku
Deku_izuku I ship urakara with kacchan :)
10 months ago
Humayrak123
Humayrak123 dw green_cherries i also found it funny XD
a year ago
atlantiancommand
atlantiancommand Y'all shut your traps and watch. Before we force you to.
a year ago
Green_Cherries
Green_Cherries i can imagine deku silently crying while stuffing pork cutlet into his mouth and iida and todoroki just awkwardly staring at him. lol, is it cruel to find this funny? XD
a year ago
Jaaco
Jaaco Stop Hating, If You Can Predict Well Go To Another Anime, If You Hate Stop Watching So Bring Your Wide Mouth To another Place
a year ago
Elizabeth14
Elizabeth14 Anyways I’m happy with how the story is going (:
a year ago
Elizabeth14
Elizabeth14 I swear all y’all do is complain like stfu and enjoy the shows story I’m sure EVERYTHING it has a meaning behind IT, AND the little girl could be a big character next season YOU NEVER KNOW NOW TAKE A SIT AND BE QUIET
a year ago
Elizabeth14
Elizabeth14 Can y’all stop hating on the story
a year ago
Saravanakumar
Saravanakumar This seasons whole story is to save the child. The trailer shows that this in 1:30 minutes. But, in anime it's gonna take 12 episodes or 25 episodes. After waiting for new season for a long time. It's no good at all.
a year ago
Arshaf71011
Arshaf71011 Awesome
a year ago
ian24680
ian24680 The wait is finally over!
a year ago
Vanilla
Vanilla Im so excited :) things are finally going down.
a year ago
kevinrk29
kevinrk29 Bruh calm down it's not that deep, it's just cliche on cliche, again and again, the same stuff each episode. I can pretty much already predict what people are gonna do/say in some scenes because of how predictable it is
a year ago
DankDumplings
DankDumplings Why does it very episode of this anime move me so deeply to the point of shedding a tear? This is truly a beautiful story of what courage and love looks like
a year ago
Your Comment
Chat